СОЁЛЫН ЯАМ БОЛОН СОЁЛ УРЛАГИЙН ГАЗАР, ХАРЬЯА БАЙГУУЛЛАГАД ХАНДАН ИРГЭДЭЭС 2021 ОНЫ 1 ДҮГЭЭР УЛИРАЛД ИРҮҮЛСЭН ӨРГӨДӨЛ, ГОМДЛЫН ШИЙДВЭРЛЭЛТИЙН ТАНИЛЦУУЛГА

    Соёлын яаманд иргэдээс ирүүлсэн өргөдөл, гомдол, санал хүсэлтийг Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай хууль, Монгол Улсын Засгийн газрын 2005 оны 67 дугаар тогтоол болон холбогдох хууль тогтоомжийг удирдлага болгон шийдвэрлэн ажиллалаа.

                Энэ хугацаанд  Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газраас 5 өргөдөл, 11-11 төвөөс Соёлын яаманд хандан нэг өргөдөл гомдол харьяаллын дагуу шилжин ирсэнд холбогдох хууль тогтоомжийн дагуу шийдвэрлэж хариу өгч ажилласан.

    Мөн Соёлын яамны удирдлага 2021 онд 56 иргэнийг хүлээн авч уулзан санал, хүсэлт, гомдол, мэдээллийг сонсож шийдвэрлэсэн. 

    Төрийн захиргааны төв байгууллага, албан тушаалтанд хандаж иргэдээс ирүүлсэн өргөдөл, гомдлыг хүлээн авч, шуурхай шийдвэрлэх үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тооцох, яамнаас гарах бодлого, шийдвэрт иргэдийн санал бодлыг тусгах, нээлттэй, шуурхай, ил тод байдлыг ханган ажилласан.

               Ар гэрийн гачигдал гарсан алба хаагчдад 950, 000 есөн зуун тавин мянган ) төгрөгийн нэг удаагийн буцалтгүй тусламж үзүүлсэн байна.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    2021 оны 1 дүгээр улиралд иргэдээс Соёлын яам болон СУГ, харьяа

     байгууллага, албан тушаалтанд хандаж гаргасан өргөдөл гомдлын

     шийдвэрлэлтийн байдал

    /Өссөн дүнгээр/

    Хүснэгт 1.